donderdag 14 december 2006

Als je nog steeds aarzelt om een Mac te kopen

Uit de nieuwsbrief van Apple:

Als je nog steeds aarzelt om een Mac te kopen maar nog niet helemaal overtuigd bent, of als je iemand anders wilt laten overstappen op een Mac, dan zijn hier nog een paar goede argumenten. Dit is namelijk het moment bij uitstek om een Mac te kopen. Waarom? Ze zijn sneller, betaalbaarder, cooler en vollediger uitgerust dan ooit tevoren. Extra software is niet nodig. Uitpakken, aansluiten en je kunt meteen aan de slag met je fotoboeken, muziek, blogs, websites en nog veel meer. We hebben voor jou veertien argumenten op een rijtje gezet om een Mac te kopen en daarnaast een bloemlezing gemaakt van alle achterhaalde sprookjes die over de Mac nog steeds de ronde doen. Hier is het allemaal te lezen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben sinds drie maanden 'om'. Of eigenlijk: heb de Mac erbij. Fantastisch, wat een eenvoud! De computer afsluiten heet hier gewoon: Zet uit. In plaats van Start > Afsluiten ;-)
Zonder gekheid: ik kan niet helemaal zonder windows. In bepaalde cms-systemen kun je helaas niet goed werken op een iMac. Maar verder: podcasts maken voor het onderwijs: daar heb je geen OSS-pakket voor nodig, want met een paar simpele klikken maak je van een pod-vodcast met geluid, beeld, links en hoofdstukindeling een podcast.
Ga eens naar een onderwijs-voorlichting van Apple. Je zult verbaasd staan.
Groet, Florina Blokland.

Harry zei

Florina, probeer eens Parallels, je kunt daarmee Windows vanuit je Mac opstarten. Welke CMS-systemen werken niet op de Mac? Parallels vind je bij www.parallels.com.

Jeroen van Beijnen zei

Mac betaalbaarder?
Voor € 500,- heb ik een goede laptop met Windows komen. Voor dit zelfde bedrag kan ik net een halve Ibook kopen waarmee ik dan nog minder kan (standaard nog geen DVD-brander).

Ik vind macs mooie computers maar betaalbaarder zou ik niet durven beweren.

Anoniem zei

Nee betaalbaarder zijn ze inderdaad niet nee, misschien als ze bij de Aldi verkocht worden

Home