zondag 28 januari 2007

NOT 2007 ervaringen

Heel veel NOT 2007 bij de diverse blogsites van mensen die zich met ict en onderwijs bezighouden. Zo zag ik o.a. een log van Willem Karssenberg, die helemaal uit zijn dak gaat nadat hij eindelijk ontdekt heeft dat Apple wel hele mooie apparatuur en programmatuur maakt ('IK WIL EEN MAC!'), een verhaal over podcasting en natuurlijk de Wikikids.

Wat mij opviel is de enorme aandacht voor de traditionele uitgeverijen. De stand van Lemniscaat bijvoorbeeld was continue volledig bezet. Verder geen schokkende dingen tijdens deze beurs; veel digiborden, flyers, reisorganisaties.. en enorm veel mensen met veel en grote tassen.

Ik heb ook nog wat foto's gemaakt als impressie van deze dolle dwaze dagen.

1 opmerking:

elke zei

De grote aantallen iMacs en -Books op de NOT vielen mij ook op. Het exclusieve is er kennelijk vanaf.
Mooi zo.