zondag 4 maart 2007

Nieuw onderdeel website: Reviews

Er is zoveel goede MacOSX-software te krijgen die naar mijn idee prima geschikt is voor ons onderwijs, dat het hoog tijd wordt daar nu eens de aandacht aan te geven. Ik wil dit doen door het regelmatig schrijven van een 'review', een recensie dus. Daarbij laat ik ook schermafdrukken zien. De software moet aan een aantal voorwaarden voldoen:
  • Geschikt voor het Apple Mac OS X - platform
  • Liefst freeware / Open Source of software die middels een educatieve licentie te verkrijgen is tegen een redelijke prijs
  • Direct toepasbaar is het basis- en/of voortgezet onderwijs
Dus mochten lezers het leuk vinden om zo'n review te schrijven, dan kun je me die altijd mailen naar redactie.ictcafe@gmail.com. Verzoeken om programma's te behandelen zijn natuurlijk ook van harte welkom. De reviews zijn te zoeken door de categorie Review aan te klikken op de zijbalk van deze site, of deze link in te klikken.

Er zijn nu nog geen reviews beschikbaar, maar ik ga proberen er 1 x per week een te maken en/of te plaatsen. Helpt u mee?

1 opmerking:

Elke zei

Klascement -met appleafdeling- ken je vast wel. Wel heel voor de hand liggend om daar te beginnen, maar ik dacht dat je dat ook niet mag overslaan...