woensdag 4 april 2007

NeoOffice, alternatief voor Office 2007

NeoOffice is een complete set van office programma's (inclusief tekstverwerking, werkblad, presentatie en teken programma's) voor Mac OS X. Gebaseerd op de OpenOffice.org office suite heeft NeoOffice tientallen Mac-eigen eigenschappen toegevoegd en kan bestanden lezen, wijzigen en uitwisselen met andere populaire office programma's zoals Microsoft Office.

Uitgegeven als vrije, open source programmatuur onder de GNU General Public License (GPL) is NeoOffice volledig werkend en stabiel genoeg voor alledaags gebruik. De software wordt verder ontwikkeld, verbeteringen en kleine updates zullen dus regelmatig beschikbaar komen.

Het is gratis beschikbaar vanaf de NeoOffice download pagina.

1 opmerking:

kees en hetty zei

mooie site heb je.

ik heb ook een mac gekocht een poosje geleden al.

sept. 2006 ongeveer.

prima ding.

ik heb zelf iword 06 gekocht omdat ik heel slecht in talen bent door mijn leesblindheid lukt nederlands net.
ik zoek gratis nedelandse programma's
ik heb zelf windows 98 thuis liggen en office pakket.
ik mis excel in het nederlands bestwel en paint.
is deze ergens te vinden?

groeten

kees

keesenhetty@gmail.com