woensdag 2 mei 2007

Comic Life Windows in Beta

Exclusief voor onze lezers het bericht van Plasq.com dat hun best verkopende product Comic Life nu ook voor Windows beschikbaar komt. Het programma is nu nog in beta en ik wil jullie uitnodigen ook eens dit te testen in een Windows-omgeving. Standaard wordt Comic Life meegeleverd met de nieuwe iMacs. Ik schreef hier al eerder over op mijn website. Wil je eerst zien wat Comic Life is, kijk dan eens rond in de Gallery. Leuk is dat sommigen zelfs een strip gemaakt hebben in combinatie met Sims 2.

Let wel: deze aangeboden versie is BETA, dus daar kunnen veel bugs en fouten in zitten. Maar aangezien er veel mensen tijdens de laatste ICT en Didactiek beurs in Ede naar een Windows-versie van dit fantastische product vroegen heb ik de makers gevraagd ons direct te laten weten wanneer deze uitkwam.

Hieronder enkele details hoe je kunt deelnemen aan dit Beta-programma:

Hello again Harry,

We have just announced the Windows Beta of Comic Life.

As it is a *beta*, you will no doubt come across bugs. Please report them to us using this forum ( http://plasq.com/forum/comiclifewin ) If you have any crash logs or screenshot to send that will help with your report, please email us: clwinbeta@plasq.com

To best help us out, please follow the template below when reporting:

---

What happens:

How to reproduce (point form):

Windows Version (eg, XP,Vista):

What you expected to happen:

---

*Download* it here: http://plasq.com/download/beta/comiclife-win-beta1.exe

*Register* using these details:
Name or Organization: Beta Tester
Serial Number: CMLFW1-665C-A113-D628-BF57-01A6

Know some other good testers? Students and Teachers especially! Let them know please. Remember to stay in the loop by visiting our forum for the latest happenings with the beta: http://plasq.com/forum/comiclifewin

Thanks and have fun beta testing Comic Life for Windows!

Mark

2 opmerkingen:

Kaj Rietberg zei

Lijkt me wel interessant. Ik heb het gedownload. Ik weet niet of ik er veel tijd voor heb. Maar downloaden kan altijd.

Kaj Rietberg zei

Extra info over hoe te werken met dit programma:
http://www.ltscotland.org.uk/mfle/sharingpractice/cartoons.asp