donderdag 20 september 2007

Try me, Buy me - Apple Actie van start

Maak kennis met de Mac via de "Try me, Buy me" actie bij de Apple Premium Resellers en maak kans op design meubels van Loods 5.

Vanaf vandaag start er bij alle Apple Premium Resellers een speciale "Try me, Buy me" actie.
Tijdens de actieperiode van 20 tot en met 29 september kun je in alle Apple Premium Resellers uitgebreid kennis maken met de Mac.

Met een MacBook van Apple ben je ultiem mobiel. Je kunt met je laptop moeiteloos aan de slag in elke ruimte van je huis. Even je mail checken tijdens het koken, een film kijken in bed: niks is te gek.
Laat op een originele manier zien waar in huis jij je MacBook of laptop het liefst gebruikt.
De inzender van de meest ludieke foto wint meubels van Loods 5 Design, die perfect bij de uitstraling van je MacBook passen: een fauteuil, een T-Table en lamp van Kartell en een puppy van Magis.
Mail je foto voor 1 oktober 2007 naar: mail@trymebuyme.nl.

Behalve dat je kans maakt op de fanstastische meubels, krijg je bij aanschaf van een MacBook bij een Apple Premium Reseller direct een Personal Gift Card ter waarde van 100 Euro.
Deze Gift Card kun je direct inwisselen tegen een van de andere, scherpgeprijsde actieprodcuten of op een later moment verzilveren.

Geen opmerkingen: