woensdag 13 februari 2008

Engelse woordjes - interessant artikel van Andre Manssen

Andre Manssen heeft een leuk blogje geschreven voer Wrts. Leerzaam voor talendocenten!
WrtsEen van mijn leerlingen vertelde mij na het maken van het proefwerk Engels afgelopen donderdag dat hij de woordjes had geleerd met het online overhoorprogramma 'Wrts'. Ik kende het programma, maar had er nooit aandacht aan besteed. Vraag me niet naar het 'waarom', ik weet het niet..!'Wrts' is gemaakt door De Digitale School. Het is een gratis, makkelijk te bedienen, online en dus overal te gebruiken overhoorprogramma. Je hoeft niets te installeren: als je op internet kunt is dat genoeg. Kortom: Ik 'toverde' het programma op het digitale schoolbord in onze klas en maakte een hoop 'reclame' voor het gebruik van het programma.
.: Computers in de Klas :.: Engelse woordjes online overhoren...

Geen opmerkingen: