maandag 4 februari 2008

Naar it's learning in Noorwegen

Woensdagmiddag vertrek ik naar Noorwegen op uitnodiging van it's learning. We krijgen daar de gelegenheid om met diverse mensen van deze electronische leeromgeving te praten en interviews te doen voor o.a. COS. Ik zal proberen jullie via mijn weblog op de hoogte te houden van de ervaringen (neem mijn MacBook in ieder geval mee). We bezoeken ook nog een school en uitgeverij. Het hele programma:
Woensdag 6-2:
Amsterdam – Oslo: 20:25
Oslo – Bergen: 23:30
Hotelovernachting
 
Donderdag 7-2:
Bezoek bij it’s learning en interview met Arne Bergby (alg. dir)
Bezoek bij TV2 en interview met Helge Hoeybraaten van TV2 (14:00), adres: Nøstegaten 72
 
Vliegen van Bergen naar Oslo
Hotelovernachting
 
Vrijdag 8-2:
Bezoek en interview met Ann S. Michaelsen van Sandvika skole (VO school)
Bezoek en interview met Yngvar Nordberg (Gyldendal uitgeverij)
 
Hotelovernachting
 
Zaterdag 9-2:
Terugvliegen naar Nederland

3 opmerkingen:

Fons van den Berg zei

Zohoooo, wat een leuk reisje zeg.
Neem je me de volgende keer mee ;-)

JM de Zwart zei

Komt er nog een verslag van deze reis? Er is vast belangstelling genoeg.

Harry zei

Hans, er komen inderdaad nog artikelen over... Zowel in Vives en in COS (door mijzelf) zullen we verslag doen. It's Learning is bezig met heel interessante dingen zoals content van uitgeverijen in je elo stoppen. Mocht je nog specifieke info willen, dan moet je me even mailen...