woensdag 4 juni 2008

Nieuw boek MacMiep over iPhoto in aantocht!

MacMiep komt met een tweede boek, getiteld:

'Aan de slag met iPhoto -
Leer werken met digitale fotografie op de Mac'

Dit boek leert je stap voor stap om te gaan met digitale fotografie op je Mac. Om precies te zijn met iPhoto ‘08.
Het is geschikt voor de beginnende digitale fotograaf, maar ook voor mensen die al langer werken met digitale fotografie en dit voor het eerst doen op de Mac.
Stap voor stap raak je vertrouwd met de basisbegrippen van de digitale fotografie en fotobewerking. Ook leer je hoe je je foto’s op diverse wijzen kunt delen.

Het boek is van eenzelfde opzet als 'Aan de slag met de Mac'. Volledig in kleur, 48 pagina's.
Consumentenprijs: Euro 9,95 exclusief Porto.

Bestel het boek nu in de voorverkoop! (verwachte leverdatum: 14 juni)
Besteld voor maandag 9 juni: geen porto betalen.

Info: www.macmiep.nl

1 opmerking:

Anoniem zei

Dear Rina/MacMiep, Wil ik eindelijk beginnen met me intensief te gaan verdiepen in het gebruik van iPhoto zodat ik nu eindelijk, op mijn 3de Mac in suksessie, eens een volmaakt foto-programma kan invullen/produceren, ontdek ik bij het inkijken van het al enige tijd geleden door mij aangeschafte boekje: "Aan de slag met iPhoto 08" dat er tot mijn grote schrik inmiddels een nieuw boekje uit is n.l.: "Aan de slag met iPhoto 09".

Mijn vraag: Kocht ik een kat in de zak, heeft het boekje 08 nu nog wel waarde? Zijn er véél verschillen tussen de 2 uitgaven? Ik wilde iPhoto nu n.l. eens zo helemaal perfekt gaan doen maar word nu plotseling onzeker en ben bang mijn kostbare photo's te verspelen door een out-of-date manual te gebruiken.

Kun je mij advies (laten) geven, s.v.p... Zou dit zeer op prijs stellen. bij voorbaat dank, met vriendelijke groeten,

Ada Campman.