vrijdag 3 april 2009

Canada - dag 0

Morgenavond vliegen we dan eindelijk naar Toronto Canada. Deze reis doe ik samen met een 22-tal docenten uit het PO, VO en HBO en natuurlijk Bob Hofman van ICT&E die dit allemaal geregeld heeft. We gaan op de scholen daar samen met 22 Canadese docenten lessen maken voor het digitale schoolbord. Wil je onze reis volgen, volg dan deze weblog ;-) of bekijk de reisverslagen die door de deelnemers zelf worden bijgehouden. De 'learning partners' maken volgende week een opzet voor een lessenserie die ook uitgevoerd kan worden in Nederland en Canada. Een tegenbezoek is wellicht iets wat volgend jaar gaat plaatsvinden. Eerst maar eens gaan vliegen, 8 uur... Gelukkig heb ik mijn macje mee en een extra voeding, naast een tasje met wat nieuwe DVD's. Welke? Nou, de Ako had laatst een mooie aktie met 5 DVD's van National Geographic, dus ik vermaak me wel. Als internet heb onderweg, dan zal ik ook nog wel eens wat twitteren....

Geen opmerkingen: