zondag 5 april 2009

Canada dag 2

Vandaag gaan we naar de Niagara watervallen, zoals ik al schreef. Om 9 uur staat de bus klaar. Nog even over het vliegen: KLM viel eigenlijk best mee, ik had gehoord dat het eten en de bediening niet zo goed zou zijn, maar het was heel prima eten. Ik zat bovendien niet in het middenpad (was bij het inchecken op stoel 23E gezet, maar iemand wilde ruilen). Ik kwam te zitten naast iemand die bij een NGO werkte en net terug was uit Kenia, via Schiphol naar Canada. Dat is nog eens een vlucht. Wel interessant gesprekken, ging over klimaat veranderingen etc. Ook nog twee films gezien: Oorlogswinter (wel grijs hoor met al die sneeuw, maar goed gefilmd) en James Bond (laatste, met die naam die ik niet kan onthouden...). Nu ga ik eerst onze wiki bij werken van de reis, want het is mijn beurt, dan ben ik er ook direct maar vanaf! Tot laterszzz.

2 opmerkingen:

John van Dongen zei

Prachtig he Harry, toen ik the Falls voor het eerst zag, vond ik het zo reusachtig en groots, dat het wel leek of het namaak was.
Het was een onwerkelijke ervaring die ik nooit ga vergeten. Maid of the mist zeker doen. De bauwe jasjes neem je gewoon op de koop toe.
Groetjes aan Martin

janentineglas zei

Hoi Harry,
Leuk om je reisverslag te lezen! Waren de watervallen mooi? Heel veel succes en goede reis. Geniet ervan. Liefs van je "zusje" Tine.