zaterdag 11 april 2009

Canada dag 8

Vrijdagochtend zijn we in Toronto naar de CN Tower gelopen; een giga grote toren (op 550 meter was het uitzicht..., de toren is zelf nog een stuk groter). Het uitzicht en het weer was prachtig. Daarna terug via Eaton Centre, een enorm winkelparadijs waar we nog wat konden shoppen. Om 14.00 uur moesten we weer terug zijn in het hotel; de groep zelf werd daar opgehaald, maar ik werd opgepikt door Neil en Harry Kosterman, twee van mijn 5 neven. Zij wonen in Oakville en is maar 3 kwartier rijden vanaf Toronto. In Oakville aangekomen zijn we eerst naar Harry's woning geweest. Alles is hier erg rustig vergeleken met de drukte van Toronto. Oakville ligt aan het Ontario Lake en dat zelf is al groter dan Nederland, dus je kunt de overkant helemaal niet zien... Tijdens de rondrit ook de kerk bezocht waar mijn oom en tante getrouwd zijn in 1952. Bijzonder was dat we ook de voorganger spraken; hij herkende de jongens nog van vroeger. Na de rondrit met de familie gegeten. Het is nu zaterdag, vanmiddag eten we ons Turkey Dinner, dat speciaal voor mij is geregeld.

1 opmerking:

janentineglas zei

Leuke foto's Harry! vooral de foto van de verloving van mama en papa vond ik erg leuk. Mama heeft de foto's bij Liesbeth gezien op de pc.
Goede reis terug!
Liefs van Tine.