maandag 13 april 2009

Canada dag 9

Het is nu maandag, tweede paasdag en veilig aangekomen na een rustige vlucht vanaf Toronto. Ik zat naast twee Denen, dus dat was prima. Gelukkig wel aan het gangpad; lastig hoor die lange benen. Zaterdag en zondag gebleven bij mijn familie in Oakville. Het Turkey Dinner was perfect en heel gezellig. De hele familie is dan aanwezig en er wordt gegeten, gelachen en natuurlijk ook gedronken ;-). Ik heb al heel wat foto-albums voorbij zien komen! Na het diner een groepsfoto gemaakt. Vanmorgen nog in de RK-kerk geweest en daar Pasen gevierd. Bijzonder om dat te doen op zo'n dag in Canada. Ook leuk was dat mijn tante in het koor zong, tussen diverse 'Nederlanders' die hier, net als mijn tante al vanaf 1953 hier wonen. Grappig dat ze direct overstappen op het Nederlands als je ze aanspreekt. Na de kerk een soort van farewell lunch, en daarna naar het vliegveld, wat maar een half uurtje vanaf Oakville is. Toronto airport is echt heel groot, maar licht en, natuurlijk, opgeruimd. Het was een bijzondere week daar in Canada; het hele programma met de Canadese en Nederlandse docenten (heel goed georganiseerd door o.a. Bob van ICT&E, hulde Bob!) en daarna nog het bezoek aan mijn familie. Dat zal ik niet gauw vergeten....

3 opmerkingen:

Redactie HET ICT-Cafe zei

Hoi Harry,
Wat een leuk en gedetailleerd verslag heb je gemaakt van je bijzondere reis naar Canada. Dit moet inderdaad een reis voor je zijn om nooit te vergeten. Deze familiefoto is natuurlijk uniek. Ik zie overal dezelfde lachjes, ze lijken veel op elkaar. En jij past er heel goed tussen :)

Fijn ook dat je weer veilig bent aangekomen in Nederland en dat je een goede en rustige reis had.

Dit alles kun je dus weer in je zak steken, het zal je verder vormen in je persoonlijke en professionele leven. Fijn dat je dit allemaal met ons allen deelde.

Groetjes, Dietske

Redactie HET ICT-Cafe zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
janentineglas zei

Fijn dat je weer veilig thuis bent! En nu een jet lag?? Ik vond het leuk om alle verslagen te lezen en de foto's te zien.
Sterkte om weer te beginnen.
Liefs van Tine en was Stef Bos leuk???