dinsdag 1 september 2009

Workshopje geven?

image Op woensdag 4 en donderdag 5 november 2009 zal er weer de jaarlijkse I en I conferentie zijn (zie ook http://www.ieniconferentie.nl/). Er zal, net als vorige jaren, een ict-cafe zijn. Het is een ruimte met (10?) laptops, er is een beamer en je kunt dus aan geintresseerd publiek een workshop geven. Dat kan ook een demo zijn of een leuke workshop.

Vind je het leuk om daar een uurtje of wat een demo te geven, meld mij dit dan voor vrijdag, aangezien de organisatie graag een inventarisatie wil doen van de workshops die daar worden gehouden. Zelf ben ik donderdag aanwezig om e.e.a. te coordineren, voor de woensdag zoek ik nog iemand. Geef je een workshop, dan is de entree gratis; ben je twee dagen aktief, dan kan ik eventueel nog een hotelkamer regelen. Ook die is dan gratis.

Ik hoop op veel positieve reacties ;-).

NB: geef deze oproep ook door aan jou eigen netwerk.

Geen opmerkingen: