dinsdag 27 april 2010

Conversie weblog naar Bloggerhosting

Ik moet voor 1 mei deze weblog converteren naar Bloggerhosting… Blogger heeft daarvoor een conversie programma opgezet. Deze ga ik dus heel binnenkort starten, weet alleen niet of dat helemaal 100% goed gaat… Het is als bij het Apolloproject: je gaat voorbij de maan, verliest het contact met de aarde en hopelijk kom ik voorbij de maan weer terug online… We zullen zien, dus wellicht tot ziens! O ja, RSS feeds en URL zullen wel wijzigen, en de verwijzing van www.hetictcafe.nl moet ik dan ook nog aanpassen. U hoort nog van me!

1 opmerking:

Willem Karssenberg zei

Maak je niet teveel zorgen Harry.
Ik heb nu al meer dan twintig blogs omgezet en het gaat redelijk probleemloos!
Maar gebruik de gelegenheid om ook de nieuwe schil te gebruiken in plaats van de ouse templates.
Je zult zien dat je dan nog meer mogelijkheden tot je beschikking krijgt via alle beschikbare gadgets.