woensdag 3 november 2010

Bezoek Eminent Kopenhagen - 1

EminentMaandag vertrek ik met een aantal ict-coördinatoren naar Eminent, een ICT beurs in Kopenhagen. Ik ben namelijk, met de anderen, de gelukkige winnaar van een prijsvraag van Kennisnet. De ‘wedstrijd’ bestond uit het aanvullen van een slagzin via Twitter. Bedoeling van ons bezoek is tijdens de beurs die daar wordt gehouden, te bloggen over de dingen die we zien. Zo zijn er diverse workshops en lezingen. Er zitten aardige workshops bij (o.a. over 1:1 learning met laptops). Ik zal mijn ervaringen hier kenbaar maken, en natuurlijk via mijn Twitter-account. Is zal als hashtag #eminent2010 gebruiken.

The EMINENT 2010 Conference is organised this year in Copenhagen, Denmark on 8-10 November 2010.

UNI-CIt is the tenth EMINENT after successful events in Amsterdam, Lisbon, Stockholm, Geneva, Prague, Paris, Brussels, Rome and Vilnius. This year, EMINENT is organised in conjunction with Uddannelsesforum (Education Forum), a major symposium which attracts more than 2,000 key people from the entire educational sector in Denmark including policy makers, teachers, ICT coordinators. Uddannelsesforum is organised by UNI-C, The Danish IT Centre for Education and Research.

Download EMINENT 2010 programme (PDF) Updated 28/10/2010

Geen opmerkingen: