woensdag 5 september 2012

Tablet testlab tijdens I en I conferentie 2012

Ook dit jaar organiseert de vereniging I&i haar conferentie. Deze zal een andere opzet krijgen dan de conferenties tot nu toe. Zo is er één dag in plaats van twee en wordt de vertrouwde locatie van De Werelt in Lunteren verlaten voor de HAN in Nijmegen.

De conferentie wordt wél weer in november gehouden en wel op 22 november. Wat natuurlijk niet veranderd is het feit dat we weer een speciale ruimte hebben als icters-in-het-onderwijs: er is een speciaal tablet testlab waar iedereen langs kan komen om alles te testen wat je wel (en niet) kunt met een tablet. Dingen die je zou kunnen testen én vragen:

  • Hoe sluit ik mijn tablet aan op de beamer?
  • Welke applicaties zijn er voor mijn vakgebied?
  • Hoe kan ik mijn bestanden die in de cloud staan benaderen?
  • Hoe lees ik eBooks op mijn tablet?
  • Enz...
Daarnaast zoek ik 5 tabletpraktijkmensen, die een - kostenloos - een sessie willen geven in dit testlab. De onderwerpen zijn helemaal vrij. Wél dient er ruimte te zijn tussen de diverse sessies om mensen langs te laten komen met hun vragen. Het moet vooral praktisch zijn!

Heb je zin, mail dan naar ictcafe@gmail.com!

Geen opmerkingen: